
Шинээр баталсан энэ журмын талаар Улаанбаатар хотын ерөнхий менежер Б.Бадрал "Энэ бол нэг удаа зохион байгуулдаг аян биш, тодорхой цаг хугацаанд баригдсан кампанит ажил ч биш. Харин нийслэлийн зар сурталчилгааны байгууламжуудыг эмх цэгцтэй, өнгө үзэмжтэй болгох шинэ ажлын эхлэл юм гэлээ.
Тэгвэл "Нийслэлийн удирдлагууд хувийн бизнесийг хавчин хяхаж байна. Зар сурталчилгааны самбарын тоог цөөлбөл үнэ нэмэгдэхээс өөр үр дүнгүй" хэмээн эсэргүүцэж байгаа. Гэвч энэ бол хувийн хэвшлийнхнийг хавчих биш, харин зар сурталчилгааны байгууламжийг өнгө үзэмжтэй, цэгцтэй байршуулах зорилготой гэж хотын удирдлагууд хэлж байна.
Самбарын хэмжээ, байрлал, зэрэглэлээс нь хамааруулж, 2006 онд үнийг нь тогтоосон. Түүнээс хойш инфляци эрчээрээ өсч байгаатай харьцуулахад үнэ тийм ч өндөр биш болсон. Тухайлбал, нийслэлийн төв зам дагуух зар самбаруудын нэг талд зурган сурталчилгаа байршуулахад өдрийн 150 мянган төгрөг, сарын 4,5 сая төгрөг. Нэг самбараас хувийн компаниуд дунджаар сард найм орчим сая төгрөг олдог боловч нийслэлийн төсөвт жилдээ дээд тал нь 7,5 сая төгрөгийн хураамж төлдөг байна.
Б.ОЙНБИЛЭГ

0 comments:
Post a Comment